۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

استیصال امام جمعه تهران در برابر اراده ملت: "مخالفت با خامنه ای، مخالفت با خداست"!!


احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه 5/4/ 88 با عصبانیت به ملتی که در جستجوی رای غارت شده شان به خیابانها آمده و حاضر نیستند تحت عنوان دروغی به اسم "تبعیت از ولایت مطلقه فقیه" به خانه هایشان برگردند، تلویحا هشدار "بیرحمانه" داده که به حرف آقایش، خامنه ای، گوش کنند و دست از خواسته ای خود بکشند، چرا که به اعتقاد او، "خامنه ای، نائب امام زمان است، نائب امام زمان جانشین امام زمان ع، امام زمان ع جانشین پیامبر و خود پیامبر فرستاده خداست. پس مخالفت با خامنه ای، مخالفت با خداست"!!
(جل الخالق)
ابتذال و استیصال عریان در سخنان "احمد خاتمی"، که از شاخص ترین چهره های حامی تز " ولایت مطلقه فقیه" و "روش کشور داری خامنه ای" به شمار می رود، خبر از فروریختن آخرین پایه های اسلام دروغین و افیونگر حاکامن کنونی ایران می دهد.
اسلامی که قرار بود منادی عدالت و شرف و آزادی باشد، اکنون به اسلام دروغ و خدعه و زر و زور تبدیل گشته، در مقابل تجاوز به حقوق مسلمانان خفه می شود و در برابر کشته شدن بیگناهان ساکت می ماند و از فقیهان جاه طلب و خدانترس پشتیبانی می کند. اسلامی که دروغ، شکنجه، قتل، تجاوز و ... را مجاز می کند و از نشاندن آخوندی خطاکار و غیر معصوم در کنار "خدا" ابایی ندارد!

اما من از عصبانیت این "احمد خاتمی" بسیار خوشحالم. سخنان او بار دیگر نقاب از چهره کسانی که به نام "دین" در پی جاه و نان خویشند برداشت.
زبونی استدالال و ابتذال کلام این "فقیه عالیقدر" نشان می دهد که " فقه حکومتی و سیاسی تشیع"، اکنون در چه منجلابی از نادرستی و لجن فرورفته است. فقهی که روزی افتخارش، پاسداشت "حریت و آزدای و کرامت انسان" بود، اکنون به فقهی در حد توجیه گر حکومت عده ای غاصب و دروغگو تنزل یافته است.
فقهی که به راحتی از فساد و تباهی و دروغ و ... به بهانه "حفظ نظام" پشتیبانی می کند!
در هم شکستن یکی یکی شالوده های دروغ و تباهی و افشا شدن ماهیت کسانی که در این سی سال به نام دین بر مردم تاخته اند، یکی از آثار ارزشمند حرکت مردم ایران در خرداد 88 است.
پس ای آقای اخمد خاتمی! باز هم بگو! عصبانی تر بگو! تا چهره حقیقی "اسلام نابتان" را مردم ببینند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر