۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

نامه سرگشاده ی یک دانشجوی سابقا "دوستدار خامنه ای" به او !

آقای خامنه ای! این عکسها را می بینی. آنها تصویر صفحات اول و دوم سر رسید دوران دانشجویی من است. من آن زمانها ارادتی ویژه به شما داشتم. شما همه چیز من بودید. با تعصب به سخنرانی های شما گوش می دادم و در دفتری کوچک از مطالب مهم شما نُت بر می داشتم. به عنوان یک دانشجوی مذهبی، که نماز جمعه هم می رفت، بسیار مشتاق بودم تا "نماز جمعه هفته آینده" به "امامت ولی امر مسلمین جهان"! برپا گردد و من مسرور و مومن! به محل برگزاری نماز در دانشگاه تهران بروم. دوست داشتم بعد از هر تکبیر، مشتهایم را متعصبانه گره کنم و بر دشمنان شما و "ولایت" فقیه، مرگ نثار کنم!
اما نه! زمان به تندی می گذشت و اطلاعات من از اینجا و آنجا تکمیل تر شد. هر وقت که به دغدغه های اساسی کشورم فکر می کردم، ردپایی محکمی از رفتارها، تاییدات و اشتباهات شما نیز در آنها می دیدم.
اوایل گمان می کردم که شما درباره سربلندی ایران، حسن نظر دارید، گرچه برخی اوقات تاکتیکهایتان اشتباه می شود. اما دیر زمانی گذشت تا بفهمم شما بیشتر از آنکه دغدغه مردم و سعادت ایران را داشته باشید، شیفته بسط و امتداد حکومت و سلطانی خود هستید. نمونه های آن به قدری فراوان است که در این مجال نمی گنجد.
به راستی فکر کرده اید چرا هر روز تعداد زیادی از همکاران و مسولان دیروز از شما دور می شوند؟ نکند گمان می برید همه آنها از ادامه راه ناتوان می شوند؟ و این تنها شما هستید که در راه مستقیم انقلاب و خدمت به میهن استقامت می ورزید؟ چرا میزان میهن دوستی و وفاداری دیگران به انقلاب و نظام را خودتان قرار داده ید؟ چه کسی به شما چنین قدرت و اختیاری بخشیده است؟ آیا فراموش کرده اید که خود شما به واسطه رای همین مردم، رهبر شده اید؟ پس چرا در مقابل رای ملت می ایستید؟

آقای خامنه ای! نمی دانم با این همه اشتباهات و جنایتهای آگاهانه یا ناآگاهانه که در حق این ملت مرتکب شده اید، می توانم هنوز هم به شما "مسلمان" بگویم و شما را از "معاد" بترسانم، ولی به هر جهت، به فکر آخرت خود باشید. دیر یا زود شما هم باید رحل اقامت از این دنیا برکنید و در پیشگاه خداوند، به ظلمهایی که در حق بندگانش روا داشتید، پاسخ دهید.
روز قیامت، روز حساب و کتاب است، دیگر دفتر سازان و دیوانسارلاران و چاپلوسان نیستند تا اشتباهات شما را در پیشگاه "حق لایزال" با تعریف و تمجید از شما، عین حکمت و فرزانگی جا بزنند، و بتوانند با شیره مالی بر سر خدا! شما را به آسودگی از پل صراط عبور دهند.

آقای خامنه ای! شما مسئول همه حق خورها و ظلمهایی هستید که افراد زیردستتان در شورای نگهبان، مجلس، دولت، نیروهای شبه نظامی و ... در حق این ملت روا داشته و می دارند.
شما مسئول خونهای بناحقی هستید که "لباس شخصی ها" و "بسیجی های مخلص شما" در این سالها و این روزها، ریخته اند. شما مسئو.ل مستقیم تحمیق مردم در "صدا و سیما"ی پلیدتان هستید. صدا و سیمایی که این روزها از فرط جنس و اندازه نیرنگ سازی، پخش عملیات روانی و دروغپراکنی همانندی در دنیا ندارد! چرا سعی می کنید گناه کشته شدن مردمی را که به دست "آدمکشان" و "قداره بندان" شما کشته می شوند در صدا وسیما و روزنامه های دولتی به گردن آشوبگران نامرئی یا مردمی که بطور مسالمت آمیز راه پیمایی می کنند، بیندازید؟ چه کسی است که نداند آقای جنتی و خرازی... از کجا خط می گیرند؟ و به کجاها خط می دهند؟ چه کسی است که نداند نیروهای خودسر بسیجی و انصار، مستقمیا از دفتر شما حمایت مادی و معنوی می شنوند؟ چه کسی است که نداند، مدیریت کودتا ی ننگین 23 خرداد 88 در کجا انجام شده است؟
متاسفانه، اکنون، حنای شما نزد بسیاری از ملت رنگ باخته است! دانشجویان، طلاب، جوانان و نخبگان این ملت، به "قصورها " و "تقصیرها" ی عالمانه و عامدانه شما در طی این سالها به خوبی واقف شده اند به استثنای عده ای که به یُمن پولهای بیشماری که در حلقومشان ریخته می شود، همچنان از "سلطانی شما" و " ولایت فقیه" حمایت و پاسداری می کنند.
جناب خامنه ای! خوشبختانه دیر زمانی است که به مدد رفتارهای خودکامه شما، ستونهای بنیاد" ولایت فقیه" فرو ریخته است. مردم در بهمن 57 انقلاب نکردند تا از چاله "سلطانی شاه" در چاه "سلطانی ولایت فقیه" گرفتار شوند! خود را بیش از این محصور به اخبار "بادمجان دور قاب چینان" و "چاپلوسان سفره" در دفتر خود نکنید! کاش در روز 25 خرداد سوار یکی از بالگردهای نیروی انتظامی، ملت چند میلیونی را در مسیر میدان انقلاب تا آزادی می دیدی که چه سان از دست فریبکاریهای 20 ساله شما خسته شده اند.
شاه در روزهای آخر حکومتش انبوه مردم را از بالگرد دیده و گفته بود: "پیام شما ملت را شنیدم" افسوس که خیلی دیر شنیده بود. نگذارید برای شما هم دیر شود! اینها برای "زورآزمایی" یا "اردوکشی" نیامده بودند. انها آمده بودند تا همان "چند مثقال حق انتخاب و آزادی ای " که برایشان قائل شده بودی را بستانند. حقی که به نیرنگ از آنها ستانده بودی!
آقای خامنه ای! شما متاسفانه در سخنرانی نماز جمعه 29 خرداد با سخنان ناشیانه خود نشان دادید که برای بقای "سلطانی خود"، مدتهاست که خود را به یک انسان دروغگو و غلام حلقه بگوش فروخته اید. دروغگویی که الحق تنها شایسته ی خود شماست! شما در آنروز نشان دادید که خیلی پیشتر از 23 خرداد برای کودتا نقشه داشتید! شما مدتها بود که سر نوشت خود را در گرو بسط کودتا چیان و انحصارگران دیده بودید و چه خوب و مزورانه از هم پیمانان کودتاچی در برابر ملت خشمگین، حمایت کردید. حتی با مصیبت خوانی و خرج کردن از کیسه ی امام زمان ع . درست به مانند همان غلام دروغگوی خود! که در تردستی امام زمانی اش همانند ندارد! کودتایی که "غصب غیرقانونی صندلی ریاست جمهوری" تنها یکی از گامهایش بود. گام بعدی اش شاید زمینه سازی برای موروثی کردن "سلطانی" در خانواده "خامنه ای ها" باشد! ولی کور خوانده اید! این ملتی که من در روز خونین شنبه 30 خرداد در خیابانهای تهران دیدم، داغ چنین آرزویی را بر دل سیاهتان خواهند نهاد!
شما در روز 30 خرداد، با کشاندن راه پیمایی مسالمت آمیز مردم به خشونت و سرکوب، توسط آدمکشان و قداره بندان بارگاهت، عملا راه خود را از ملت جدا نمودی. تو در آن روز با خون و کشتار و نیرنگ ، تیر شعار ها و درخواستهای مردم را از تغییر در "رئیس جمهوری" به سمت تغییر در "رهبری" و " برافتادن نظام سلطانی ولایت فقیه" چرخاندید!
متاسفانه رفتارهای فراقانونی و غیرقانونی شما در سالهای اخیر باعث سلب مشروعیت از شما در جایگاه رهبری شده است. تایید شما بر" نزدیکی سلیقه منحوستان به احمدی نژاد خائن و دروغگو"، از کودتای ننگین 23 خرداد که از آن به "معجزه الاهی" یاد کردید، و بزرگترین و خطرناکترین اشتباه زندگی سیاسی خود را مرتکب شدید.

آقای خامنه ای! این روزها نیز خواهد گذشت در روزی که چه ما باشیم و چه نباشیم، اسرار این "شعبده بازی خطرناک" شما در "بزرگترین تقلب" تاریخ، به مدد وجدانهای پشیمان برخی از عاملان کودتا، یکی یکی نقشها و اسرار کودتای 23 خرداد بر ملا خواهد شد. آن روز چه ما و شما باشیم و چه نباشیم، شما در پیشگاه تاریخ و ملت ایران سرافراز نخواهید بود!آقای خامنه ای! تا فرصت باقی است، توبه کنید!

۴ نظر:

  1. درود بر وجدان بیدارت. با همفکران سابق خود این حقایق را در میان بگذارید.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. جالبه که با این همهم نفرت هنوز این سر رسید رو نگه داشتی!! مطمئن هستی تو یه روزی ولایی بودی؟

    پاسخحذف
  4. ,""جالبه که با این همهم نفرت هنوز این سر رسید رو نگه داشتی!! مطمئن هستی تو یه روزی ولایی بودی؟"""

    وبنورد: اینها را نگه داشته ام تا هیچ وقت گذشته ی خود را فراموش نکنم و چرایی آن را

    پاسخحذف